Mobil - Desktop
Filtrare dupa Ani
Intre si ani

Filtrare dupa Stare
Impecabila
Foarte buna
Buna
Putin uzata
Uzata
Noua

Filtrare dupa Pret
Intre si LEI

       
Newsletter

Economie

Ghiduri practice de contabilitate, tratate si carti de economie in librarie si anticariat.

Arată: Listă / Tabel
Arată:
Aranjează după:
-30%
Ghidul practic al administratorului contabil de imobil
Autor: Virginia Greceani-Cocos
Titlu: Ghidul practic al administratorului contabil de imobil
Editura: Lucman
Anul: 2003
Colectia: Economica
Numar pagini: 352
Conditie: Noua
Dimensiuni: 240 x 170 x 14 mm
Greutate: 0.44 kg
31,00LEI 21,70LEI
-30%
Contabilitatea administrarii patrimoniului actualizata la asociatii si fundatii
Autor: Virginia Greceani-Cocos
Titlu: Contabilitatea administrarii patrimoniului actualizata la asociatii si fundatii
Editura: Lucman
Anul: 2003
Colectia: Economica
Numar pagini: 497
Conditie: Noua
Dimensiuni: 240 x 170 x 21 mm
Greutate: 0.66 kg
38,50LEI 26,95LEI
-%
Inteligenta pietelor
Autor: Michael Shermer
Titlu: Inteligenta pietelor
Editura: Curtea Veche
Anul: 2013
Colectia: Profit
Numar pagini: 384
Conditie: Noua
Observatii: În zilele noastre, există un binecunoscut resentiment împotriva celor care au reuşit să facă averi şi au beneficiat cel mai mult de pe urma economiei de piaţă. Oamenii de afaceri sunt priviţi cu neîncredere, corporaţiile cu suspiciune. Motivul pentru care economia populară funcţionează în acest fel este acela că în grupurile mici de vânători-culegători din care am evoluat ca specie nu existau pieţe de capital, creştere economică, acumulare a bogăţiei, disparitate excesivă între bogaţi şi săraci, ci numai o foarte slabă specializare a muncii, în timp ce, categoric, lipsea mâna invizibilă care să organizeze piaţa. Michael Shermer demontează miturile economiei populare şi arată că lumea a evoluat cu o viteză mult mai mare decât cea cu care au reuşit să se adapteze emoţiile noastre. În acest timp, piaţa, ca produs al unei societăţi cu interacţiuni şi reguli extrem de complexe, are o existenţă autonomă şi o inteligenţă a ei.
Dimensiuni: 224 x 158 mm
44,00LEI
-20%
Banci, burse si profit pe piata financiara
Autor: Pavel V. Ungurean
Titlu: Banci, burse si profit pe piata financiara
Editura: Dacia
Anul: 2007
Numar pagini: 336
Conditie: Noua
Dimensiuni: 230 x 165 x 16 mm
Greutate: 0.48 kg
36,00LEI 28,80LEI
-%
Impozitul pe venitul global pe intelesul tuturor
Autor: Dana Constanta
Titlu: Impozitul pe venitul global pe intelesul tuturor
Editura: Lider
Numar pagini: 185
Conditie: Putin uzata
Dimensiuni: 200 x 130 x 7 mm
Greutate: 0.20 kg
5,00LEI
-20%
Parteneriatul in afaceri
Autor: Stephen M. Dent
Titlu: Parteneriatul in afaceri
Editura: Curtea Veche
Anul: 2004
Colectia: Profit
Numar pagini: 262
Conditie: Foarte buna
Dimensiuni: 205 x 145 x 11 mm
Greutate: 0.20 kg
12,50LEI 10,00LEI
-%
13,99
Autor: Frederic Beigbeder
Titlu: 13,99
Editura: Trei
Numar pagini: 272
Conditie: Noua
Observatii: "Lucrez
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
13,99LEI
-%
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes
Autor: Denny Hatch
Titlu: 2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes
Editura: Brandbuilders
Anul: 2007
Conditie: Noua
Observatii: Orice disciplina " de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing " se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
49,95LEI
-%
Biblia vanzarilor
Autor: Jeffrey Gitomer
Titlu: Biblia vanzarilor
Editura: Brandbuilders
Anul: 2006
Conditie: Noua
Observatii: Cuprinde informatii despre "Economia de ultima ora"Cum sa faci vanzari cand altii se vaita!Una dintre "cele zece carti pe care orice persoana care lucreaza in domeniul vanzarilor ar trebui sa le aiba si sa le citeasca!" - Dale Carnegie - Sales Advantage Program"Din cand in cand, o singura carte ajunge sa defineasca o categorie." - Jack Covert, 800-CEO-READ
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
55,00LEI
-%
Biletul de iesire din criza
Autor: Adrian Vasilescu
Titlu: Biletul de iesire din criza
Editura: Corint Junior
Anul: 2011
Numar pagini: 280
Conditie: Noua
Observatii: CRIZA SCHIMB
Dimensiuni: 244 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
38,00LEI
-%
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Autor: Al Ries
Titlu: Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Editura: Brandbuilders
Anul: 2005
Conditie: Noua
Observatii: Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
55,00LEI
-%
Capcanele managementului
Autor: Mark Eppler
Titlu: Capcanele managementului
Editura: Polirom
Anul: 2007
Colectia: Cariera, Succes, Performante
Numar pagini: 312
Conditie: Noua
Observatii: lor care rivnesc la un stil de conducere aproape de perfectiune.Cuprins: Din cuprins: Mitul puterii conferite de pozitie
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
27,95LEI
-%
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
Autor: Al Ries
Titlu: Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
Editura: Brandbuilders
Anul: 2003
Conditie: Noua
Observatii: Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
35,00LEI
-%
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
Autor: Al Ries
Titlu: Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
Editura: Brandbuilders
Anul: 2004
Conditie: Noua
Observatii: Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului. Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului. Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi. Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp. Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei: "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
35,00LEI
-%
Cercetarea practica de marketing
Autor: Petre Datculescu
Titlu: Cercetarea practica de marketing
Editura: Brandbuilders
Anul: 2013
Numar pagini: 814
Conditie: Noua
Observatii: ceast
Dimensiuni: 235 x 165 mm
Greutate: 0.20 kg
120,00LEI
-%
Chemarea Mall-ului. Geografia shoppingului
Autor: Paco Underhill
Titlu: Chemarea Mall-ului. Geografia shoppingului
Editura: Brandbuilders
Anul: 2007
Conditie: Noua
Observatii: Paco Underhill, un adevarat antropolog al shopping-ului si autor al bestseller-ului de succes Why we buy, ne duce acum la mall, un loc cu care fiecare american a avut de-a face si despre care si-a format o opinie. Rezultatul este o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului. Mall-ul este cadoul oferit de America societatii de consum, cel mai puternic simbol al puterii comertului global, candva un element de noutate, dar acum o piata invechita, locul in care ne intalnim in timpul liber. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc. Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
40,00LEI
-%
Conform lui Kotler
Autor: Philip Kotler
Titlu: Conform lui Kotler
Editura: Brandbuilders
Anul: 2006
Conditie: Noua
Observatii: Cartea
Dimensiuni: 200 x 140 mm
Greutate: 0.20 kg
45,00LEI
-%
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
Autor: Nicolas Caron
Titlu: Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
Editura: Polirom
Anul: 2008
Colectia: Training, Vanzari si Negocieri
Numar pagini: 384
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Gabriela SanduLegea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata" Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere si tehnici de persuadare, insotite de numeroase exemple concrete. Indiferent daca lucrati pe cont propriu sau sinteti managerul unei echipe de vinzari, veti reusi sa incheiati contracte chiar si cu cei mai pretentiosi clienti.Cuprins: De ce sint clientii atit de greu de convins"
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
34,95LEI
-%
Hei, Whipple, Incearca asta
Autor: Luke Sullivan
Titlu: Hei, Whipple, Incearca asta
Editura: Brandbuilders
Anul: 2004
Conditie: Noua
Observatii: Intr-o lume a advertisingului plina cu «experti» buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care este interesat sa scrie reclame eficiente, puternice, surprinzatoare." TOM McELLIGOTT, FALLON McELLIGOTT "Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi." TIM DELANEY, LEAGAS-DELANEY, LONDRA "Luke Sullivan scrie despre advertising cu cea mai mare relevanta psibila. Este o lectie perfecta de advertising pentru incepatori si o amintire familiara si dureroasa pentru aceia dintre noi care suntem de mult antrenati in aceasta profesie nobila si adesea nebuneasca." LEE CLOW, PRESEDINTE, TBWA/CHIAT/DAY, DIRECTOR DE CREATIE WORLDWIDE In parte o carte despre cum sa procedezi, in parte o carte-exposé, Hei, Whipple, incearca asta este un ghid pentru a crea reclame de exceptie, dar si o dezvaluire directa a tot ce este slab, fara umor si ineficient in acest domeniu, deopotriva. Adusa la zi pentru a include cele mai recente campanii, cartea lui Sullivan prezinta o viziune realista a vietii de zi cu zi dintr-o agentie de advertising si examineaza reclamele bune, pe cele gresite si pe cele de-a dreptul urate. Autorul ofera sfaturi, solutii si indicatii despre cum sa scrii si sa produci reclame pentru print, radio, outdoor si altele, alaturi de un regal de povesti din domeniu, extrem de amuzante. Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa. Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie. Citeste "Hei, Whipple, incearca asta!" si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu. Pana la urma esentialul este clar: 1. "Fii cat mai simplu." 2. "Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte.", dupa cum spune Luke Sullivan. Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
69,00LEI
-%
Inovatie in advertising
Autor: Jim Aitkinson
Titlu: Inovatie in advertising
Editura: Brandbuilders
Anul: 2006
Conditie: Noua
Observatii: Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. INOVATIE IN ADVERTISING expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii. Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
59,00LEI
-%
Kotler despre marketing
Autor: Philip Kotler
Titlu: Kotler despre marketing
Editura: Brandbuilders
Anul: 2003
Conditie: Noua
Observatii: Kotler despre marketing
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
50,00LEI
-%
Management public in Romania
Autor: Mihai Paunescu
Titlu: Management public in Romania
Editura: Polirom
Anul: 2008
Colectia: Collegium
Numar pagini: 240
Conditie: Noua
Observatii: Volumul constituie un reper esential pentru dezbaterea academica privitoare la directiile de reforma a sectorului public in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si al schimbarilor ce afecteaza intregul spatiu european. Sint explicate notiunile de public, privat, sector public si guvernare, dar si modelele traditionale si reformele in managementul sectorului public, sint identificati factorii determinanti ai expansiunii acestui sector, sint analizate modelul noului management public si problema integritatii. Partea a doua cuprinde studii de caz privind administratia romaneasca (schimbarile si procesele de la nivelul administratiei centrale si locale, reformele din sfera sanatatii si educatiei). Cuprins: Managementul sectorului public
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
27,95LEI
-%
Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
Autor: David Aaker
Titlu: Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
Editura: Brandbuilders
Anul: 2005
Conditie: Noua
Observatii: Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Brandbuilders se adreseaza profesionistilor din domeniu, celor pe care-i numim generic "constructori de branduri¢ (oameni de marketing, de publicitate, de media, manageri si oameni care-si construiesc propria afacere). Pentru toti acestia, Brandbuilders va publica cele mai bune carti si pe cei mai renumiti autori.
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
75,00LEI
-%
Marketingul adresat femeilor
Autor: Marti Barletta
Titlu: Marketingul adresat femeilor
Editura: Brandbuilders
Anul: 2007
Conditie: Noua
Observatii: Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular. In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
55,00LEI
Comanda rapid
0749 560 937