Mobil - Desktop
Filtrare dupa Ani
Intre si ani

Filtrare dupa Stare
Impecabila
Foarte buna
Buna
Putin uzata
Uzata
Noua

Filtrare dupa Pret
Intre si LEI

       
Newsletter

Comunicare

In era tehnologiei comunicarea interpersonala devine un subiect din ce in ce mai actual. Afla sfaturi practice despre cum sa iti imbunatatesti aceasta abilitate din colectia noastra de carte de comunicare la preturi accesibile de librarie si de anticariat.

Arată: Listă / Tabel
Arată:
Aranjează după:
-20%
De ce barbatii se uitala meci si femeile in oglinda ?
Autor: Alan & Barbara Pease
Titlu: De ce barbatii se uitala meci si femeile in oglinda ?
Editura: Curtea Veche
Anul: 2009
Numar pagini: 342
Conditie: Noua
Dimensiuni: 200 x 130 x 23 mm
Greutate: 0.20 kg
25,00LEI 20,00LEI
-15%
Consiliere si comunicare interpersonala
Autor: D. Ilisoi
Titlu: Consiliere si comunicare interpersonala
Editura: Antet
Anul: 2010
Numar pagini: 160
Conditie: Noua
Observatii: Comunicarea in consiliere ca demers maieutic
Dimensiuni: 200 x 130 x 11 mm
Greutate: 0.20 kg
22,50LEI 19,13LEI
-15%
Comunicarea interumana
Autor: Gheorghe Aradavoaice
Titlu: Comunicarea interumana
Editura: Antet
Anul: 2009
Numar pagini: 224
Conditie: Noua
Observatii: Ideea majora ce strabate randurile cartii este aceea ca pentru a reusi in viata trebuie sa parcurgem traseul gandire
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
25,00LEI 21,25LEI
-%
Comportament organizational. Teorii, exercitii si studii de caz
Autor: Marian Preda
Titlu: Comportament organizational. Teorii, exercitii si studii de caz
Editura: Polirom
Anul: 2006
Colectia: Collegium
Numar pagini: 256
Conditie: Noua
Observatii: Lucrarea profesorului Marian Preda este un raspuns bine articulat la intrebarea: "Ce cunostinte teoretice si deprinderi sint necesare si cum le utilizam pentru a avea rezultate pozitive in organizatii"". Parcurgerea studiului si rezolvarea exercitiilor conduc la asimilarea notiunilor fundamentale pentru a intelege modalitatile in care comportamentul indivizilor, dinamica grupurilor, interactiunile dintre indivizi sau dintre indivizi si structurile organizationale produc performanta. Volumul este structurat simplu si eficient (elemente de teorie, intrebari, exercitii si studii de caz), dupa modelul manualelor americane.Cuprins: Locul comportamentului organizational in studiul organizatiilor
Dimensiuni: 200 x 135 mm
Greutate: 0.20 kg
24,95LEI
-%
Comunicare si resurse umane
Autor: Viorica Aura Paus
Titlu: Comunicare si resurse umane
Editura: Polirom
Anul: 2006
Colectia: Collegium
Numar pagini: 312
Conditie: Noua
Observatii: Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii sale se bazeaza pe comunicare. Iata o noua abordare a managementului resurselor umane pe care o propune Viorica Paus, din perspectiva comunicarii, pornind de la premisa ca din rindul practicienilor in domeniu trebuie sa faca parte si specialistii in comunicare, aceasta fiind esentiala in recrutarea si selectia personalului, negociere, formarea si evaluarea salariatilor, lucrul in echipa si realizarea unor activitati sub forma de proiect. Construite in jurul a trei cuvinte-cheie
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
25,90LEI
-%
Comunicarea eficienta
Autor: Ion-Ovidiu Panisoara
Titlu: Comunicarea eficienta
Editura: Polirom
Anul: 2008
Colectia: Collegium
Numar pagini: 432
Conditie: Noua
Observatii: Editia a III-a, revazuta si adaugita"Prin comunicare, omul modern se analizeaza pe sine si analizeaza pe cei cu care se afla in interactiune si
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
39,95LEI
-%
Comunicarea in institutii si organizatii
Autor: Alex Mucchielli
Titlu: Comunicarea in institutii si organizatii
Editura: Polirom
Anul: 2008
Colectia: Collegium
Numar pagini: 280
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Viorica Aura PausPe baza analizei din perspectiva sistemica a unor cazuri-tip, autorul prezinta procedeele de evaluare a disfunctionalitatilor comunicarii interne si modalitatile de elaborare a strategiilor adecvate pentru rezolvarea lor. Abordarea teoretica urmareste sa imbunatateasca procedurile de audit si sa faciliteze o comunicare interna mai eficienta, care sa raspunda in egala masura asteptarilor angajatilor si nevoilor managerilor. Lucrarea se adreseaza studentilor de la facultatile de stiintele comunicarii si relatii publice, precum si specialistilor in domeniu, permitindu-le o mai buna intelegere a rolului pe care il are comunicarea in cadrul institutiilor si organizatiilor. Cuprins: Principiul gestiunii colective a problemelor informatiei
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
32,95LEI
-%
Comunicarea interpersonala
Autor: Kory Floyd
Titlu: Comunicarea interpersonala
Editura: Polirom
Anul: 2013
Colectia: Collegium
Numar pagini: 504
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Miruna Andriescu Modul in care comunicam ne influenteaza decisiv relatiile cu ceilalti. Daca o buna comunicare reprezinta garantia unei convietuiri armonioase, o comunicare proasta duce de multe ori la deteriorarea relatiilor, ceea ce ne poate afecta starea de spirit si chiar sanatatea. Rezultat al cercetarilor autorului in domeniul proceselor interpersonale, volumul ofera o perspectiva actuala asupra comunicarii, cu o atentie speciala acordata impactului comunicarii mediate de calculator. Expunerile teoretice, sintetizate in note marginale si casete, sint completate de numeroase intrebari si teste recapitulative utile atit profesorilor, cit si studentilor de la facultatile de psihologie, stiinte ale educatiei si sociologie. Psihologii si publicul larg interesat de tema comunicarii interpersonale gasesc in acest manual metode de dezvoltare a aptitudinilor de comunicare esentiale in toate aspectele vietii
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
44,95LEI
-%
Comunicarea. Perspective actuale
Autor: Phillippe Cabin
Titlu: Comunicarea. Perspective actuale
Editura: Polirom
Anul: 2010
Colectia: Collegium
Numar pagini: 344
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Luminita Rosca si Romina SurugiuDe la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu prietenii la cele de la serviciu, de la telefonul mobil la Internet, comunicarea este omniprezenta si esentiala in societatea actuala. De multe ori insa ea este afectata de schimburile inegale de informatii, de interpretarea gresita a unor cuvinte sau gesturi, de lipsa de atentie a interlocutorului. Sinteza extinsa a cercetarilor din stiintele comunicarii, volumul prezinta principalele metode de crestere a eficientei comunicarii interpersonale si de grup si cele mai noi mijloace de transmitere a informatiei. Comunicarea se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si relatii publice, specialistilor in domeniu, dar si publicului larg interesat de subiect.Cuprins: Obiectivele comunicarii umane
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
32,95LEI
-%
Cum sa obtii maximum in orice negociere. Ce stiu, fac si spun cei mai buni negociatori
Autor: Nic Peeling
Titlu: Cum sa obtii maximum in orice negociere. Ce stiu, fac si spun cei mai buni negociatori
Editura: Polirom
Anul: 2012
Colectia: Hexagon
Numar pagini: 216
Conditie: Noua
Observatii: Cind dorim sa obtinem ceva sau avem ceva de oferit, cind sintem implicati intr-o disputa, trebuie uneori sa negociem pentru a ajunge la rezultatul dorit. Acest ghid practic ne invata sa fim negociatori abili si creativi in orice situatie, sa stim ce intrebari trebuie sa punem sau ce raspunsuri trebuie sa dam ca sa ne convingem partenerii de negociere. Prezentarea strategiilor si a etapelor esentiale ale negocierii este completata de exemple de abordari corecte si abordari gresite, precum si de sfaturi pentru negociatorii care intentioneaza sa-si atinga scopurile cu minimum de stres. Tehnicile descrise pot fi aplicate cu succes daca dorim sa ne afirmam sau sa avansam la locul de munca, sa cumparam sau sa vindem cit mai profitabil o locuinta ori o masina, sa incheiem o polita de asigurare avantajoasa sau pur si simplu sa ne imbunatatim relatia cu partenerul de viata. Din cuprins:Principiile de baza ale negocierilor
Dimensiuni: 200 x 135 mm
Greutate: 0.20 kg
24,95LEI
-%
Gesturile care ii tradeaza pe politicieni
Autor: Joseph Messinger
Titlu: Gesturile care ii tradeaza pe politicieni
Anul: 2012
Numar pagini: 208
Conditie: Noua
Observatii: Tuturor mincinositor le creste nasul, cu exceptie politicienilor.Vreti sa stiti ce gandesc de fapt oamenii politici si mai ales cand spun minciuni? Studiati-le gesturile si posturile, cu precadere trei dintre ele: cum isi incruciseaza bratele, cum isi incruciseaza degetele, la ce ureche tin telefonul atunci cand vorbesc. Aflati care sunt profilurile gestuale - Cartezian, Challenger, Creativ, Idealist, Narcisic, Relational, Senzitiv si Tribal si invatati sa va recunoasteti propriul profil! Psiholog si scriitor, expert in comunicare nonverbala si in limbajul gestual, Joseph Messinger trece in revista gesturile care tradeaza personalitatea politicienilor. Autorul a petrecut mai mult de sase luni in Adunarea Nationala, printre deputatii francezi. Le-a studiat fiecare gest in timpul dezbaterilor, in emisiunile de televiziune sau in cadrul intalnirilor cu electoratul. Aceste gesturi, mai ales atunci cand "spun altceva" decat spun cuvintele, ne dezvalule adevaratul profil psihologic al celor care aspira la functii in stat. Gesturile care ii tradeaza pe politicleni este o lucrare esentiala pentru a descifra atitudinile, posturile si, in consecinta, ipocrizia oamenilor politici. Cartea este utila atat specialistilor in psiho­logia comportarnentala, cat si publicului larg, caruia ii va oferi o lectura facila, cu exemple sugestive si actuale. Invatati sa recunoastetigesturile care ii tradeaza pe politicieni si sa votati in cunostinta de cauzal
Dimensiuni: 200 x 130 mm
Greutate: 0.20 kg
29,90LEI
-%
Invata sa asculti!
Autor: Gary Lundberg
Titlu: Invata sa asculti!
Editura: Amaltea
Anul: 2013
Numar pagini: 286
Conditie: Noua
Observatii: Un ghid de
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
35,00LEI
-%
Lasa grijile, incepe sa traiesti
Autor: Dale Carnegie
Titlu: Lasa grijile, incepe sa traiesti
Editura: Curtea Veche
Anul: 2011
Colectia: Seria Dale Carnegie
Numar pagini: 336
Conditie: Noua
Observatii: Problema nu este ignoran
Dimensiuni: 220 x 155 mm
Greutate: 0.20 kg
32,00LEI
-%
Omul cel mai uman. Ce ne invata interactiunea cu calculatorul
Autor: Brian Christian
Titlu: Omul cel mai uman. Ce ne invata interactiunea cu calculatorul
Editura: Paralela45
Anul: 2012
Numar pagini: 320
Conditie: Noua
Observatii: Omul cel mai uman este o explorare provocatoare, plina de exuberanta si profunzime a modului in care computerele remodeleaza ideile noastre despre ce inseamna sa fii uman. Punctul de plecare al cartii este testul Turing, desfasurat anual, in care oamenii se iau la intrecere cu programe de inteligenta artificiala pentru a stabili in ce masura computerele pot gandi.In 2008, cel mai bun program de inteligenta artificiala mai avea nevoie de numai un singur vot pentru a trece testul Turing. In 2009, Brian Christian a fost selectionat sa participe la test si el a facut tot posibilul pentru a se asigura ca Homo sapiens va triumfa. Incercarea autorului de a fi considerat mai uman decat un computer deschide o fereastra catre insasi natura noastra. Intercaland fenomene moderne precum centralele pentru serviciul clienti, barbati folosindu-se de dialoguri programate pentru a agata femei in baruri, din perspectivele unor domenii ca sahul, psihiatria si dreptul, Brian Christian analizeaza problemele filosofice, biologice si morale pe care le ridica testul Turing. O definitie esentiala a omului a fost cea de fiinta care poate rationa. Daca si computerele pot rationa, ce inseamna asta din punctul de vedere al locului special pe care ni l-am rezervat in lume?Brian Christian detine o dubla licenta a Universitatii Brown, in informatica si filosofie, si un Masterat in Arta Poeziei. Lucrarile sale au aparut atat in reviste literare, cat si stiintifice.
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
25,00LEI
-%
Productia textului jurnalistic
Autor: Luminita Rosca
Titlu: Productia textului jurnalistic
Editura: Polirom
Anul: 2004
Colectia: Collegium
Numar pagini: 250
Conditie: Noua
Observatii: erindu-le cunostintele teoretice si bazele unor deprinderi de a-si practica meseria cu respect pentru public si cu onestitate.Cuprins: Caracteristicile limbajului jurnalistic
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
24,95LEI
-%
Profesia de relationist
Autor: Bernard Dagenais
Titlu: Profesia de relationist
Editura: Polirom
Anul: 2002
Colectia: Collegium
Numar pagini: 232
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Anca-Magdalena Frumusani. Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci indispensabil, nu pentru a le controla, ci, mai degraba, pentru a se asigura ca opinia publica ii este favorabila. Intr-o organizatie, una dintre sarcinile relatiilor publice este de a afla ce gindeste publicul. Serviciul de relatii publice gestioneaza schimbarea, crizele, climatul de munca, imaginea publica sau reputatia. Relatiile publice insotesc organizatia in toate activitatile sale, si atunci cind lucrurile merg bine, dar si cind totul merge rau. Dar cine poate practica aceasta meserie complexa ce tine in egala masura de jurnalism, publicitate, propaganda sau lobby" Ce studii sau ce experienta ofera pregatirea pentru meseria de relationist" Care sint sarcinile unui relationist" Ce loc ocupa el in ierarhia organizatiei" "Profesia de relationist" raspunde tuturor acestor intrebari. Cartea prezinta modul in care relationistii utilizeaza cunoasterea exacta a strategiilor si tehnicilor, pentru a construi o imagine de cistigator a angajatorului lor.Cuprins: Ce sint relatiile publice"
Dimensiuni: 205 x 147 mm
Greutate: 0.20 kg
18,95LEI
-%
Relatiile publice: principii si strategii
Autor: Cristina Coman
Titlu: Relatiile publice: principii si strategii
Editura: Polirom
Anul: 2001
Colectia: Collegium
Numar pagini: 200
Conditie: Noua
Observatii: Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale relatiilor publice, organizarea sistemului mass-media si tehnicile de lucru specifice comunicarii cu presa scrisa si audiovizuala, de la intocmirea dosarelor de presa la organizarea conferintelor si la redactarea comunicatelor. Se acorda o atentie deosebita comunicarii cu presa in situatii de criza.Cuprins: Relatiile cu presa
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
22,95LEI
-%
Sociologia Comunicarii
Autor: Simona Stefanescu
Titlu: Sociologia Comunicarii
Editura: Cetatea de Scaun
Numar pagini: 362
Conditie: Noua
Observatii: Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct
Dimensiuni: 240 x 170 mm
Greutate: 0.20 kg
40,00LEI
-%
Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother
Autor: Daniela Zeca-Buzura
Titlu: Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother
Editura: Polirom
Anul: 2007
Colectia: Collegium
Numar pagini: 288
Conditie: Noua
Observatii: De ce privim cu atit nesat nunta de basm a lui Irinel cu Monica, Surprizele Andreei Marin sau pe Andrei Gheorghe intruchipindu-l pe Eminescu intr-un documentar de televiziune" Dincolo de magia aparent inexplicabila a televiziunii, exista mecanisme pe care practica jurnalismului si teoriile recente ale comunicarii le pot clarifica. Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor de consum si a mentalitatilor contemporane.Cuprins: Paleo- si neoteleviziunea
Dimensiuni: 200 x 135 mm
Greutate: 0.20 kg
24,95LEI
-%
Transmisiunea in direct
Autor: Anamaria Neagu
Titlu: Transmisiunea in direct
Editura: Polirom
Anul: 2012
Colectia: Collegium
Numar pagini: 240
Conditie: Noua
Observatii: Transmisiunea in direct este utilizata tot mai frecvent de televiziuni pentru a-si dinamiza jurnalele, pentru a le face mai atractive si mai accesibile publicului. Acordand o atentie deosebita zonei stirilor, manualul ofera celor care doresc sa devina jurnalisti de televiziune informatii detaliate despre componenta redactiei, verificarea datelor, tipurile si structura stirilor, etapele unei transmisiuni in direct si prezenta reporterului in fata camerei
Dimensiuni: 200 x 135 mm
Greutate: 0.20 kg
24,95LEI
-%
Tulburarile limbajului scris-citit
Autor: Georgeta Burlea
Titlu: Tulburarile limbajului scris-citit
Editura: Polirom
Anul: 2007
Colectia: Stiintele educatiei
Numar pagini: 264
Conditie: Noua
Observatii: Elaborata din perspectiva interdisciplinara, lucrarea prezinta tulburarile de invatare a scris-cititului, insistind pe ideea preventiei si a terapiei precoce a dislexo-disgrafiei ca posibile cai de diminuare a analfabetismului. Este surprinsa simptomatologia dislexo-disgrafiei in procesul de invatare a scris-cititului si se investigheaza totodata posibilitatea evaluarii copiilor de virsta prescolara ce manifesta un potential de instalare a deficientelor respective.Volum recomandat de revista .Cuprins: Comunicarea prin limbaj. Precizari asupra domeniului de investigare
Dimensiuni: 235 x 160 mm
Greutate: 0.20 kg
29,50LEI
-%
Adevar, minciuna si advertising
Autor: Jon Steel
Titlu: Adevar, minciuna si advertising
Editura: Brandbuilders
Anul: 2005
Conditie: Noua
Observatii: Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY. Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului "account planningul¢ fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` c` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Dimensiuni: 0 x 0 mm
Greutate: 0.20 kg
55,00LEI
-%
Limbajul publicitatii
Autor: Angela Goddard
Titlu: Limbajul publicitatii
Editura: Polirom
Anul: 2002
Colectia: Collegium
Numar pagini: 192
Conditie: Noua
Observatii: ly. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga "codul" jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibilaCuprins: Ce este un mesaj publicitar"
Dimensiuni: 205 x 147 mm
Greutate: 0.20 kg
22,95LEI
-%
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile sociale
Autor: Andy Green
Titlu: Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile sociale
Editura: Polirom
Anul: 2009
Colectia: Collegium
Numar pagini: 304
Conditie: Noua
Observatii: Traducere de Iulia IordacheSuccesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a informatiilor, de extindere a retelelor sociale si de rezolvare a conflictelor. Numeroasele exercitii si sfaturi practice sint utile atit pentru studenti, cit si pentru specialistii in relatii publice.Cuprins: Coeficientul comunicational si marca proprie
Dimensiuni: 200 x 135 mm
Greutate: 0.20 kg
29,95LEI
Comanda rapid
0730 512 358